W skrócie
- W sklepie goldsaver.pl nie ma możliwości samodzielnej zmiany swoich danych osobowych takich jak imię bądź nazwisko.
- Jest to spowodowane kwestiami bezpieczeństwa – żeby nikt niepowołany nie mógł w łatwy sposób zmienić tych danych na swoje.
Jak zmienić imię lub nazwisko?
Jeżeli chcesz dokonać takiej zmiany (np. z powodu zmiany stanu cywilnego lub innej decyzji administracyjnej), skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
Dane mogą zostać zmienione pod warunkiem zweryfikowania, że nowe dane są prawdziwe. Masz kilka możliwości potwierdzenia poprawności swoich danych osobowych:
W oddziałach Goldenmark poprzez okazanie:
- dokumentu stwierdzającego tożsamość: dowodu osobistego, dokumentu mObywatel, paszportu, karty pobytu cudzoziemca, polski dokument tożsamości cudzoziemca, dokument “zgoda na pobyt tolerowany” cudzoziemca, książeczka żeglarska marynarza, żołnierska karta tożsamości lub prawa jazdy lub
- aktu z urzędu cywilnego potwierdzający zmianę imienia / nazwiska
Poprzez wysłanie na weryfikacja@goldenmark.com skanu
- dokumentu stwierdzającego tożsamość: dowodu osobistego, paszportu, karty pobytu cudzoziemca, polski dokument tożsamości cudzoziemca, dokument “zgoda na pobyt tolerowany” cudzoziemca, książeczka żeglarska marynarza, żołnierska karta tożsamości lub prawa jazdy lub
- aktu z urzędu cywilnego potwierdzający zmianę imienia / nazwiska
Okazanie jednego ze wskazanych powyżej dokumentów (osobiście w oddziale czy poprzez skan) ma na celu potwierdzenie, że jako osoba o numerze PESEL, który został podany w sklepie goldsaver.pl, masz faktyczne na imię / nazwisko tak, jak wskazano w prośbie o zmianę.
W przypadku, gdy podałeś podczas rejestracji omyłkowo nieprawdziwe dane tzn. nieprawdziwe imię i / lub nazwisko, a także numer PESEL to powinieneś w takim wypadku skasować obecne konto i założyć nowe już na prawdziwe dane.
Literówka w nazwisku
Jeżeli w Twoim imieniu lub nazwisku przytrafiła się jakaś niewielka literówka, napisz do nas na bok@goldsaver.pl.