Zmiana imienia lub nazwiska w sklepie

Ten tekst przeczytasz w 2 min.

Znajdziesz tu odpowiedzi na pytania:

1. Jak zmienić imię w sklepie?
2. Jak zmienić nazwisko w sklepie?
3. Dlaczego nie mogę samodzielnie zmienić imienia i nazwiska?
4. Czy mogę zmienić numer PESEL?
5. Jak poprawić literówki w swoich danych?

W skrócie

  • W sklepie goldsaver.pl nie ma możliwości samodzielnej zmiany swoich danych osobowych takich jak imię bądź nazwisko.
  • Jest to spowodowane kwestiami bezpieczeństwa – żeby nikt niepowołany nie mógł w łatwy sposób zmienić tych danych na swoje.

Jak zmienić imię lub nazwisko?

Jeżeli chcesz dokonać takiej zmiany (np. z powodu zmiany stanu cywilnego lub innej decyzji administracyjnej), skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta

Dane mogą zostać zmienione pod warunkiem zweryfikowania, że nowe dane są prawdziwe. Masz kilka możliwości potwierdzenia poprawności swoich danych osobowych:

W oddziałach Goldenmark poprzez okazanie:

  • dokumentu stwierdzającego tożsamość: dowodu osobistego, dokumentu mObywatel, paszportu, karty pobytu cudzoziemca, polski dokument tożsamości cudzoziemca, dokument “zgoda na pobyt tolerowany” cudzoziemca, książeczka żeglarska marynarza, żołnierska karta tożsamości lub prawa jazdy lub
  • aktu z urzędu cywilnego potwierdzający zmianę imienia / nazwiska

Poprzez wysłanie na weryfikacja@goldenmark.com skanu

  • dokumentu stwierdzającego tożsamość: dowodu osobistego, paszportu, karty pobytu cudzoziemca, polski dokument tożsamości cudzoziemca, dokument “zgoda na pobyt tolerowany” cudzoziemca, książeczka żeglarska marynarza, żołnierska karta tożsamości lub prawa jazdy lub
  • aktu z urzędu cywilnego potwierdzający zmianę imienia / nazwiska

Wysyłane skany dokumentów mogą (a nawet powinny mieć) zanonimizowane dane osobowe poza imieniem, nazwiskiem oraz nr PESEL. Mogą mieć również nałożony znak wodny bądź po prostu napis (np.: “W celu weryfikacji przez Goldsaver.pl”). Zarówno zamazanie niepotrzebnych danych czy też nałożenie dodatkowego napisu można zrobić np. w programie Paint. 

Okazanie jednego ze wskazanych powyżej dokumentów (osobiście w oddziale czy poprzez skan) ma na celu potwierdzenie, że jako osoba o numerze PESEL, który został podany w sklepie goldsaver.pl, masz faktyczne na imię / nazwisko tak, jak wskazano w prośbie o zmianę. 

W przypadku, gdy podałeś podczas rejestracji omyłkowo nieprawdziwe dane tzn. nieprawdziwe imię i / lub nazwisko, a także numer PESEL to powinieneś w takim wypadku skasować obecne konto i założyć nowe już na prawdziwe dane.

Literówka w nazwisku

Jeżeli w Twoim imieniu lub nazwisku przytrafiła się jakaś niewielka literówka, napisz do nas na bok@goldsaver.pl.

Czy ten artykuł był dla Ciebie przydatny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Masz pytanie, a nie znalazłeś odpowiedzi?
Napisz do nas

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.