Usuwanie konta w sklepie Goldsaver

Ten tekst przeczytasz w 3 min.

Znajdziesz tu odpowiedzi na pytania:

1. Jak usunąć konto?
2. Dlaczego nie mogę usunąć konta?
3. Czy po usunięcie konta mogę założyć je ponownie na te same dane?
4. Czy mogę usunąć konto, żeby zarejestrować je ponownie z kodem polecającym?

W skrócie:

  • Jeśli nie chcesz kupować złota w sklepie Goldsaver, możesz usunąć swoje konto
  • Procedura jest szybka i prosta, jednak dla Twojego bezpieczeństwa wymaga kilku działań z Twojej strony.

Goldsaver jest sklepem internetowym. I jak w każdym sklepie internetowym, możesz założyć w nim konto, jak również je skasować – jeśli uznasz, że nie chcesz jednak z niego korzystać.

Aktualnie tylko 0,7% zarejestrowanych użytkowników sklepu zdecydowało się na usunięcie konta (tylko jedna na 140 osób). Cieszy nas ten wynik i dziękujemy za zaufanie. Jednak nawet jeśli miałaby to być 1 osoba na milion, to i tak chcemy, żeby proces usuwania konta był prosty i nie sprawiał nikomu żadnych problemów. 

Usunięcie konta to poważny temat i ważne, żeby zrobić to świadomie. Działanie to jest bowiem nieodwracalne! Dlatego choć sam proces jest prosty i można go wykonac w ciągu max. kilku minut, to jest podzielony na kilka etapów. Dla Twojego bezpieczeństwa!

Czy po usunięciu konta mogę zarejestrować się jeszcze raz?

Po usunięciu konta można oczywiście założyć nowe konto, również na te same dane. Zatem jeśli w przyszłości zmienisz zdanie i postanowisz budować swoje oszczędności z Goldsaverem, to zapraszamy! Podobnie jeśli zapomniałaś/eś wykorzystać kod polecający, to także możesz usunąć konto i założyć je jeszcze raz, z wykorzystaniem kodu.

Jak usunąć konto w sklepie Goldsaver?

  1. Zaloguj się do sklepu
  2. Przejdź do zakładki “Ustawienia konta”
  3. Zjedź na sam dół storny i kliknij link “Usuń konto”
  4. Potwierdź operację zgodnie z prośbą wyświetloną na ekranie
  5. Dla bezpieczeństwa usunięcie konta musisz jeszcze potwierdzić klikając w link potwierdzający, jaki otrzymasz zaraz na swojego maila.
  6. I to wszystko!

Dlaczego nie mogę usunąć konta ze sklepu Goldsaver?

Jest kilka przypadków, kiedy usunięcie konta w danym momencie nie będzie możliwe:

Jeśli masz na swoim koncie kupione złoto. 

Musisz je najpierw sprzedać lub dokupić i zgromadzić łącznie 31,1 grama złota. Wtedy będziesz mógł odebrać całe kupione złoto w postaci 1 uncjowej sztabki. 

Jeśli zrobiłeś przelew, który nie został jeszcze zaksięgowany

Sprawdź czy nie zrobiłeś przelewu, który nie został jeszcze zaksięgowany i przetworzony w sklepie. 

Jeśli masz nieodebraną sztabkę

Nie będziesz także mógł usunąć konta, jeśli zleciłeś odbiór / wysyłkę sztabki, ale która jeszcze jest „w drodze” i nie została przez Ciebie odebrana. 

Jeśli kliknąłeś przycisk „kup teraz”

Nawet jeśli nie zakończyłeś zakupu, ale kliknąłęś przycisk „kup teraz”, to możliwe jest, że system zaklasyfikował tę operację jako transakcja oczekująca. W tym wypadku także nie będziesz mógł usunąć konta. Odczekaj 24 godziny i wtedy spróbuj usunąć konto.

Jeśli to żaden z tych przypadków, a nadal nie możesz usunąć konta, to napisz do nas na bok@goldsaver.pl. Pomożemy i wyjaśnimy z czym jest problem.

Czy ten artykuł był dla Ciebie przydatny?

Powiązane artykuły

Potrzebujesz pomocy?
Masz pytanie, a nie znalazłeś odpowiedzi?
Napisz do nas

Komentarze

    1. Cześć, aby sprzedać złoto, wejdź do zakładki „moje sztabki” i „Chcę zrezygnować ze zbierania na tę sztabkę”. Po sprzedaży złota usunięcie konta będzie możliwa. W zakładce “Moje dane i adresy” na dole strony znajduje się “Usuń konto”.

Zostaw komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.