W skrócie
- Adres email w sklepie Goldsaver.pl jest możliwy do samodzielnej zmiany w sytuacji, gdy masz dostęp do starej i nowej skrzynki email – na oba adresy wysłane zostaną kody służące do weryfikacji.
- W sytuacji, gdy utracisz dostęp do swojej skrzynki email, zmiana adresu email w sklepie Goldsaver będzie nieco bardziej skomplikowana, co wiąże się z koniecznością zachowania bezpieczeństwa.
Gdy masz dostęp do skrzynki
W sytuacji, gdy chcesz zmienić adres email, a masz dostęp do „starej” skrzynki, sytuacja jest bardzo prosta. Możesz dokonać takiej zmiany samodzielnie, zmieniając adres email w panelu sklepu.
W tym celu:
- zaloguj się do sklepu,
- przejdź do zakładki „Moje dane i adresy”,
- przy polu z adresem email kliknij ikonkę ołówka,
- W polu „Nowy email” wpisz adres emailowy na jaki chcesz zmienić swój aktualny adres,
- po zatwierdzeniu pojawi się pole do wpisania kodu weryfikacyjnego, jaki otrzymałeś właśnie na swoją „starą” skrzynkę pocztową. Wpisz ten kod i zatwierdź.
- Następnie musisz wpisać drugi kod – tym razem otrzymałeś go na „nową” skrzynkę. Także wpisz go i zatwierdź.
- I to tyle. Twój adres email jest zmieniony.
Jeśli straciłeś dostęp do „starej” skrzynki pocztowej
W tej sytuacji zmiana adresu email będzie wymagała trochę więcej wysiłku, co wiąże się koniecznością zachowania bezpieczeństwa. Tutaj mamy dwie opcje:
- Wizyta w dowolnym salonie Goldenmark – (pamiętaj jednak, żeby najpierw skontaktować się z naszym BOKiem!) pracownik salonu potwierdzi Twoją tożsamość w oparciu o jeden z dokumentów: dowód osobisty, dokument w aplikacji mObywatel, paszport, karta pobytu cudzoziemca, polski dokument tożsamości cudzoziemca, dokument „zgoda na pobyt tolerowany” cudzoziemca, książeczka żeglarska marynarza, żołnierska karta tożsamości lub prawo jazdy. Pracownik salonu poprosi Cię także o wypełnienie takiego dokumentu
- Videoweryfikacja – w tym wypadku weryfikacja następuje za pośrednictwem połączenia video w aplikacji Google Meet, do którego wyślemy Ci link. Podczas połączenia będziesz musiał(a) mieć włączoną kamerę. W ujęciu kamery musi znaleźć się Twoja twarz, a także dokument potwierdzający tożsamość, w którym będzie widoczne Twoje zdjęcie oraz numer PESEL. Inne dane mogą być zasłonięte. Zdjęcie i numer PESEL muszą być widoczne i ostre na tyle, by pracownik Biura Obsługi Klienta sklepu Goldsaver mógł podczas rozmowy zweryfikować i potwierdzić, że faktycznie rozmawia z Tobą. Jeśli numer PESEL będzie zgodny z numerem PESEL osoby zarejestrowanej w sklepie Goldsaver, pracownik BOK dokona zmiany adresu email na nowy. Rozmowa nie będzie nagrywana, jednak pracownik BOK będzie mógł podczas jej trwania wykonać zrzut ekranu (screenshot) potwierdzający dokonanie videoweryfikacji.